Hanife1109 Mhande insan korkuyor tabikide canim ben aksiyete yaşadim 2. Sinde de aynisi olucak diye ozellikle 9. Haftalarda her hafta doktora gittim sagolsun doktorum cok anlayisliydi özellille ilgilendi icimi rahatlatti suanda 35. Haftadayiz
Mhande Hanife1109 yaa kurban olurum ya Rabbım sag salim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin gülüm 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿❤️❤️
Hanife1109 Mhande sagol canim rabbim isteyen bekleyen herkeze hayirli evlat nasip etsin sag saglim kucagimiza aliriz inşallh canim 🥰🥰🤲🤲
Mhande Mhrcnn Hakkımızda hayırlısı olsun askm yaa napalm kaderimiz de bu da varmış insaAllah en kısa zamanda tekrar bebis haberimizi paylaşırız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻