Mhande cok gecmis olsun🙏 benim de başıma geldi. 8 haftalikti kaybettim kurtaj ile alindi. 1.5 ay sonra reglm geldi. Denemeye basladik ve kurtajdan sonra 2. Ay denememizde yine hamile oldugumu ogrendim. Simdi 37.haftadayiz cok sukur saglikli. Sana tavsiyem, üzül, ağla, eşinle bol bol konus rahatla, hicbirseyi icine atma, cevrene konuyu kapatmalari icin üstü kapali mesaj gonder cunku konu uzadikca ve insanlar hep ayni seyi soylediklerinde insan icinden çıkılamaz bir kuyuya dusuyor. Kendini iyi hissedince tekrar denemeye baslarsiniz. Bana ilkinden sonra hemen hamile kalirsin demişti doktorum dediği gibi de oldu ama herkes de hemen 2–3 ay icinde hamile kalacak diye bir kural yok bu konuda da kasma kendini. Süreci saglikla atlatmani dilerim, sevgiler 💜