Kızlar iki test daha yaptım çok belirgin çıktı hamileyim 🥹🥹🥹
Çok güzel bir duygu gerçekten ve hemen arkasına şükür namazı kıldım bekleyen bütün anne adayları için dua ettim 🥹🥹🥹
Prolaktin değerim çok yüksekti doktor hamile kalamayacağımı söylemişti, son bir haftadır Aslan pençesiyle hayıt tohumu içiyordum ama sanırım daha öncesinde hamile kaldım çünkü bir haftadır içiyorum ve bir haftada hamile kalsam çıkmazdı sonuçlarda 🥹🥹🥹🥹
Çok şükür çok heyecanlıyım akşam eşime söyleyeceğim hemen gelsin istiyorum
Olmuyor zannediyorduk ama Allah’ın mucizesi diyorum işte doğdu güneşim 🤣🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻💜💜💜😄💜