Balemir29 Kızlar bütün gece uyumadım sabah test yaptım silik çizgi çıktı galiba hamileyim 🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
Balemir29 https://www.hizliresim.com/gab74dm Testte böyle görünüyor 3 dk da böyle silik bir çizgi çıktı. Şansıma evde sadece bir tane test var 🥹🥹 vakit geçsin yakında özel hastahane Çar test vermeye gideceğim 🥹🥹🥹
Balemir29 17papatya evet üç gün gecikti ama ben normalde de gününe olmam o yüzden çok ihtimal vermiyordum 🥹🥹 dün biraz şüphelenmiştim test yapmaya korkuyordum
Kubrayigitttt18 Balemir29 21 ağustostakinde tutsa daha koyu çıkması gerekmezmi acaba iki gün önceki ilişkiden dolayımı pozştif adet geciktiöi cnm
Rukiye24 Kubrayigitttt18 yok gayet normal 21 Ağustos dan iki sonra da olmuş olabilir döllenme yumurta 24 saat yaşar 10 ila 15 gün arası olmuş döllenme olalı bnce gayet belli çıkmış benim bi tık koyuydu 12. Gündü ilişki sonrası
Balemir29 Kubrayigitttt18 evet gecikti ama iki günde çıkacağını sanmıyorum ben daha önceki tarihlerde olabilir
Kubrayigitttt18 Rukiye24 anladkm canm kimi burda ilişkiden 8 9 gün sonra test yapıp bmyle çizgi görüyo ya oyüzden dedim sen eminmiydin canım 12. Gün olduğundan yani daha sonra ilişkin olmadımı son ilişkinden 12 gün sonramı pozitif çıktı
Rukiye24 Kubrayigitttt18 yumurtlama takip ediyordum bn testle canım eminim ve 16 17 mayıs son ilişki iki günden birinde döllenme zaten nişanı vardı kardeşim bir daha ilişki olmadı 26 mayıs da silik çizgi betam da o gün 24 dü hatta
Kubrayigitttt18 Rukiye24 şiimdi nekadarlık bebişin ozaman canım ilişkiden 12 gün sonra değil 9 gün sonra çıkmış😍
Rukiye24 ssa239688 hayır akşam 5 gibi yapmıştım sıvı alımı falan da olmuştu gayet 1 saat öncesinde filan