Elifinannesi97 Nurcantas65 canim biz amcamizin evinde oturduğumuz için öyle bir kontrat yapmadık birbirimize güvendiğimizden o yüzden kontratimiz yok
Nurcantas65 Elifinannesi97 valla onu artık bilemeyeceğim sizde olmadığı için,vicdan denen seyde yoksa keyfine gore degisede bilir. 🤷♀️
Elifinannesi97 Nurcantas65 bilseydim hiç oturmazdim otursamda kontrat yapardım ne bu şimdi 3+1 nasıl toplancak ayrı mesele canm Cok skliyor
ikikizannesi__ Elifinannesi97 kontrat yoksa oturamazsin canım biizim kontrat olan arkadaşa bile gide gele rahat vermediler ki öyle çekişmeli huzur de vermiyorlarki zaten