Elifinannesi97 Kiralar almış başını gidiyor oturulacak evler 4 bin civarı uygun fiyatlı etrafımızda ev var mı
ikikizannesi__ Elifinannesi97 biz el altından bulduk Aralık’ta bosalacak biz geciceez inşallah fiyat böle konuşma şansımız olmafi kaç derse oturacaz artık 7 mi olur 8 mi🥴🥴
Elifinannesi97 edafernweh malesef canm şuan 3+1 dairede oturuyorum sığmam imkansız zor durumda kalırım belki adres olarak ne tarafta
Elifinannesi97 ikikizannesi__ nerden buldunuz normalde biz amcamizin evinde olunca çok düşük fiyatlı kira oduyorduk amcada satacak evi mecbur arayacaz ne zman satarsa yani belki yarın belkide 5 ay sonra kontratta yok gelen ev sahibi inşallah bizi çıkarmak istemez 33 haftalikta hamileyim nasıl tasiniyim
ikikizannesi__ Elifinannesi97 bizde bir tanidin evinde oturuyorduk ev sahibi evi satılığa çıkarınca ev bakmaya başladık asla denk gelmedi bı aile dostumuzun komşusu başka eve gececekmis onu ogrenince gitmiş rica etmişler tandiklrimiz var diye Selçuklu’dayiz şuan merama geciceez. Ama bizim şuan durdugunuz eve bir Allah’ın kulu gelmedi bakmaya sizin evinize bakmaya ggelen falan varmi
Elifinannesi97 ikikizannesi__ daha dün gönderdik fotoğrafları suanlik gelen giden yok hatta sahibindene koyulmamis bakıyorum da
Elifinannesi97 ikikizannesi__ inşallah sizede istediğiniz fiyatta oturmak nasip olur suanlik semt farketmiyor Selçuklu tarafı olmasin çünkü hiç bilmiyorum o tarafı zorlanırım
ikikizannesi__ Elifinannesi97 Yazır ve Karatay tarafında bir tık daha uygun oluyor meram ve sefikcan aşırı pahalı. Durulmayacaak evlere yazmışlar 3500. Hele sefikcanfa 3+1 ler 6 bin
Elifinannesi97 ikikizannesi__ aynn baktım oturabilecek evler 4 4500 civarı suanki oturduğum ev 1200 olunca çok çok fazla geldi hem o fiyata oturup hem nasıl geçinilcek onuda bilmiyorum
ikikizannesi__ Elifinannesi97 ah ah sizi her türlü zorlayacak malesef umarım uygun fiyata içinize sinen bir ev olur
Elifinannesi97 Eylul10 ikikizannesi__ bişey soracam size şimdi bizim kontrat yok dedim ya internetten araştırdığım kadarıyla 1 sene evden çıkmayabilirmisim böyle bişey var mı
ikikizannesi__ Elifinannesi97 kontrat yoksa oturamazsin canım biizim kontrat olan arkadaşa bile gide gele rahat vermediler ki öyle çekişmeli huzur de vermiyorlarki zaten
Nurcantas65 Rizeden taşındım Meram evlendirme dairesinin yanında 1500 e 2+1 ama evin tavanını,yeri boyadık. Ev demeye bin şahit isterdi şuan birseye benziyor. Zor baya bulmak saçmalık çıkarmışlar birde memur kefil diye gelde delirme
Elifinannesi97 Nurcantas65 evet kaç yerde gördüm bende memur olsak zaten niye o kötü evi kiralayalim sizede soruyum kontratimiz yokta bir sene bu evde oturabilir miyim gelen ev sahibi en fazla yapsa bile %25 zam yapar yapsın onda değilim zaten 33 haftalık hamileyim nasıl toplayim evi onuda bilmiyorum amaannn valla kafaya takmaktan değişik oldum
Nurcantas65 Elifinannesi97 1 yıl boyunca çıkaramaz kontrat varsa, 37+4 te geldim konyaya şuan 39+1 im. Fazla zorlamadan kendini ufaktan topla
Elifinannesi97 Nurcantas65 internetten araştırdım kontrat olunca 6 ay çıkaramaz yazıyor bizde yok ondada 1 sene yazıyor gerçekten böyle mi diye yoksa çıkmam yeni ev sahibine veriirz oda tutturursa ben oturacam diye öyle yapacam daha sahibinede koyulmamis ilanda niye fotoğraflar istenildi onuda bilmiyorum