Ben senin yazdıklarını okuyorum hep ve boş gebeliğe benziyor ne yazık ki… Ve anneyi zehirlemiyor kendi kendine düşüyor,daha çok küçük çünkü. Ben de 1boş gebelik geçirdim doktor kendi kendine düşmezse kürtaj yapcaz dedi. 6 haftaydım ve bazı sebeplerden dolayı hastaneye tam 10.hafta gittim. Beni zehirlememişti hala. İlaçla düşürdüm. Üzülmeyin hemen tekrar kalırsınız inşallah 🙏🏻 kürtajın arkası içerse derler.