Nujinkanat öncelikle hakkında hayırlısı olsun canim, benimde boş gebelikten düşüğüm oldu 9.haftaya girmiştim kendiliğinden kanamam başladı sonrası doktorum hap verdi o şekilde düşüğü hızlandırdı, senin vücudunu şimdi zehirlemese bile yavas yavaş kanaman ağrılar başlar düşük doğal olarak kendisi başlar, sağlıksız gebelik olunca vücut atıyor bir şekilde kendisi ama birçok kadında işlemsiz düşük yapamıyor, eğer sağlıksızsa biran önce bitsin ki yeniden sağlıklı hayırlı gebelikler oluşsun canım seni çok iyi anlıyorum ama en önemlisi senin sağlığın şuan, önünde sağlıklı gebeliklerin olacak buna hazırlanmalisin.