Gulsenkrc fazla üzme kendini Hakkımızda hayırlısı bile belkide bak benim 8 İnci gebeliğim 6 düşük 1 dış gebelik. Yıllardır her yolu denedim her tedaviyi gördüm olmadı bunu da Rabbim tm umudumu kaybettiğim anda verdi 21+3 deyiz kuzım olacak inşallah Rabbim kimseyi böyle sınamasın sanada sabır versin gün doğmadan neler doğar var bunda da bir hayır de ve yoluna devam et canım benim