Hatunnn Gozdeerdem herkeste belli olmayabiliyormus doktorum takilma ona dedi bn 29 haftaya girdim hala cizgi yok tuylerden dolayi sanki cizgi varmis gbi yeri belli sanki ama yok :)
[silindi] Gozdeerdem bende oldu haftasını tam hatırlamıyorum ama 20 di sanırım doğum yaptım hâla var zamanla geçiyor diyorlar herkeste olmuyormuş
Sakaryali54 Gozdeerdem bn de var 25den sonra cikti gnelde erkek bebekde olurmus oyle diyolr ne kdr dgru bilemedm.gobuste tuylnmede var esim bile fark etti😁
Harunnisa Gozdeerdem eskiler kız bebekte cizgi olur derler cinsiyetini cizgiye gore anliyorlarmis benimde oglumda cizgi yoktu ama kızımda cizgi oldu 24 haftaligim daha 1 haftadir belli oldu cizgi
Tomrisinizi Sakaryali54 bende cok erken olusmaya basladi giderek koyulasip boyuda uzadi ama kızım olacak 😀
Gozdeerdem Harunnisa AA benim kızım olucak ama daha çizgi falan yok belki sonra çıkar bilmiyorum ama :)
CansuDemir Harunnisa Oğlum olucak çizgim var.Ananemin 1 oğlan 4 kızı var canlı doğum, onların da sadece 1 teyzemde olmamış çizgi. Cinsiyetle ilgisiz.melaninle ilgili.
Zeynp Gozdeerdem bir göbek çizgisi var ki üstünde yoğun kıllar çizgiyi vurgulamak için büyümüşler sanki 😂😂😂
Gozdeerdem Zeynp sorma yavrum ya doğumdan öncede vardı tüyler bende lise zamanlarında akılsızlık edip bi kaç kere jilet vurdum 2 iken 5 oldu tabi :/ şimdi ağda ile alıyorum benimkiler kalıcı tüyler sizin muhtemelen doğumdan sonra dökülücek :)
Mel-sin Bende de var. Öyle 20.haftada falan çıkmadı. 10. haftalık falandı bebeğim çıktığında. Kız bebekte oluştuğunu bilmiyodum ama. Cinsiyetimizi 20.haftada öğrendik, bacakları kapalıydı hep utangaç kızımın. Bilseydim kız bebekte oluştuğunu hiç tereddütte kalmazdım kız mı erkek mı diye 😊 Doğumdan sonra zamanla geçer diyorlar.
Gozdeerdem Zeynp hiç elleme canım çok uzunsa makasla kisalt kökünden alma çoğu kişiden duydum dökülüyormuş
worin 5. ayda genellikle çıkıyormuş ben 22. haftamdayım yani 6. ayımda ben de hala çıkmadı beyaz tenli olduğumdan kaynaklanıyor, pigment eksikliğinden dolayı esmer olan anneler de daha belirgin oluyormuş:)
Gozdeerdem Ozge1008 hemen hemen 4 aydan sonra çıkıyormuş zaten canım tenin biraz daha esmer ve. Bronz ise rengi koyulasabiliyomuş.