Smr2 evet bende de yaklasık 3 gün kanama oldu ama ilk gün çok geldi sonra azaldı. Diğer günler ise kahverengi şeklinde 7-8 gün geldi kendiliğinden kesildi. Sabah aksam progestan aldım. İlk kanamam olduğunda hastanede progestan iğne vermişlerdi. Kasılma olmaması içinde fitil endol kullandım 2 gün. Bir sonraki kontrolde yerindeydi bebek eşi, zaten belli bi süreye kadar kendisi yerleşiyormuş. 1 hafta yatarak dinlendim.