Merhaba, bende ikiz gebeyim 22+4 üz dün kontrole geldiğimizde acil yatışa aldılar 5 mm kalmıştı sarece 😣 serum ve ilaçlar ile sabah 13 mm ye ulaştık biliyorsunuz en az 25 mm olması gerekiyor. Rahim ağzı biraz kapanınca bugün serklaj yapıldı. Umarım dikiş atmaz ve 30 lu haftaları görürüz. Rabbim herkesin yardımcısı olsun cok zor bir psikoloji 😭