1 sene korunmadigin halde çocuk olmuyorsa doktorun uygulayacağı ilk tedavi genelde hormon tahlili ve yumurtalık takibidr önemli olan 1 tanede olsa kaliteli yumurta olup büyüyup çatlaması, pco deyip doğum kontrol hapı vermek bana ezbercilik geliyo bu konuyla ilgili çok araştırdım YouTube da bu süreç başından geçen çok kişi hikayesini anlatıyor biraz araştırn umarım iyi bı doktora denk gelirsiniz