Eda35sinan Merhaba ben de pcosluyum. Adet gecikmesi, tüylenme belirtileri var ben de. Gebelik olmayabilir demişt bir doktor yakın zamanda. Regl olmadığım için söktürücü alacakken test verdim ve tesadüfi olarak 16 ağustosta hamile olduğumu öğrendim. Şu an 7+3teyim. Şükür bir sıkıntı yok. Ben son 7-8 aydır karbonhidrattan fakir besleniyorum. Bol avokado ve yumurta yiyordum. Aslında diyetimin temel mantığı sağlıklı yağ ve proteindi. Bir de adet gecikmesi yaşadığım aylarda hayıt otunu kaynatıp suyunu içiyordum ama dediğim gibi hiçbiri hamilelik için bir hazırlık değildi. Sonucunda doğal yoldan, kendiliğinden hamile kalmışım şok olmuştum öğrendiğimde. (Ha bir de ben 4-5 sene tedavi gördüm durumum o kadar ağırdı pcosta. Rahim arkasında yumurta büyüklüğünde bir kist, rahim içi bir avuç kist vardı. 6 ayın sonunda çamur gibi bir regl olma sonucu annem doktor doktor gezdirmişti beni sağ olsun. Testesteron ve öströjen değerlerim birbirinin tam zıttı idi. Yani hormonlarım adeta erkek hormonu gibi çalışıyordu. Kutularca ilaç içtim. Her ay tüplerce kan verdim. Demem o ki bu geçen bir şey değil etkileri azalıyor. Lütfen ama lütfen karbonhidrattan fakir beslenmeyi yaşam tarzı haline getirin.)