Esracnplt Dilara1233 ya benim ayak bileklerim kırılmış gibi oluyor azıcık yürüsem hemen topuklar şişiyor acaip rahatsız ediyor
gozdetrhn 2Meyve- benimde çok olmuştu sırt üstü uzanın ayaklarınızı karnınıza çekin elinizle diz kapaklarınızı kavrayın çıkacaktır
Anakralicee 2Meyve- benim de oluyordu ilk aylar yerimden doğrulamıyordum bile sancıdan kefir içtim hergün çok faydasını gördüm denerseniz