Babynesti 1 hafta kadar kullandım sonra kullanmadım. Yatakta yanınızda yatınca iyi oluyor. Bebeğe çarpmıyorsunuz. Yapmayı planlıyordum ama Bana hediye geldi. İçi yumuşak olduğu için kullanmıyorum. Hem bebeğin sert zeminde yatması gerektiğinden hem de boğulma riski var gibi geldi bana.
Babynesti yatağınıza koyduğunuzda eşinizle beraber sığmıyorsunuz kımıldamadan yatarsanız olur. Salonda kanepeyi açıp babynestte yatınca kafanız rahat olur. bebeğim çok erken dönmeye başladı. Sürekli etrafına yastık koyuyorum. Bende portatif yatak var çanta olanlardan. Bi yere gidince onu kullanıyorum
yildizbebeginannesi in attığı linkte 6 cmlik sünger kullanılmış. Bu babynest gönül rahatlığı ile kullanılabilir. Ben de sünger alıp içine yerleştireyim neden daha önce aklıma gelmediyse.