Ada09 tavsiye edilen yan yatilmasi yani benim görüştüğüm ebe oyle demişti. yuz ustu yatirip kafasi yana donuk olabilir hatta bebekler en cok bu pozisyonu severlermis. reflü yataklari bogulma önleyici de olduğu için belki öyledir görsel. ama bem cesaret edemem heralde yuz üstü yatirmaya