[silindi] Birgul kızınızın özellikleri oğlumda var 14 aylık .. ikinci vakaya katlanabilir mi bu bünye bilmiyorum 🤣🤣🤣🤣
momofprincess1221 Hira_16moom kuranda gecmesimi lazim mesela zeynepze kuranda gecen bir isim degil.belkinde ben yanlis düsünüyorum .böyle dahami iyi icinizde kalmis🥺
momofprincess1221 defne yi col begeniyorum ama melodii daha cok sizce hangisi ? defne mi melodi mi kizlar ?
Kizilicee [silindi] defne cok güzeel bir isim yaa insallah saglikla gelsin.. bende ilk basya saglikli olmasini sorna kiz olmasini cok istiyorum ilk gebeligimde oglusum oldu buda kiz olsu kapansin mevzu diyorum🥲🤲 cin takvimine rusa filan bakmismiydinnn
[silindi] Kizilicee Çin takvimine bakmıştım erkek diyordu ben de öncelikle tabii ki sağlıklı ve hayırlı bir evlat olmasını daha sonra om dedim Rabbim çok şükür nasip etti Şimdiden sağlıkla kolaylıkla kucağımıza Almayıbekliyorum