deletedmom734 DilaraNefes canım vakti gelince emin oluyorsun gazmı değilmi merak etme:) bebişin sana burdayım anne dicek♡
ArslanlardanEsra DilaraNefes o haftalarda daha hissedilemz, hissediyorum diyen bağırsak hareketleriyle karışıyordur der hep doktorum. İlk gebelikte en az 18 19 olmak gerekir. Ben 20. Haftamda daha yeni hissettim
Yasemiinny DilaraNefes ben 16ncı haftamda hiçbirşey hissetmiyordum 17nci haftamın sonunda pıt pıt şeklinde hissettim çok değişik güzel bir duygu şu an 22 haftalığım :))
Yasemiinny DilaraNefes o yaptığı hareketi ben öyle yorumluyorum valla :D ve hissettiğim an çok tuhaf olmuştum en kısa zamanda hissedersin inşallah :))