DilaraNefes o 12. 13. haftalarda hissetme durumu bence imkansız gaz yada damar atışıyla karıstıyorlardır çünkü bebeğin hareketi hiç birsey benzemiyor ben ilk 17. haftamda hissettim 19. hafta gibi dışardan da görünür hale gelmişti şimdi daha da kuvvetli tabiki ben o haftalarda olabileceğine ihtimal vermiyorum tamam bebek içerde hareketli ama bunu anne o haftalarda hissedemez çünkü daha hareketleri o kadar kuvvetli değil