Pelinakcn Aysgfrklc uygulamaya göre son 20 ama hafta içi acil alınacak sanırım salı günü belli olacak
Eminnee0 Normalde şuan son 12 gün olması gerekiyor ama benim ufaklık biraz erkenci çıktı 1 hafta önce doğum yaptım. Şuanda sarılık yüzünden hastanedeyiz
Aysgfrklc Pelinakcn Benim bebişin kilosu fazla diye sezaryen diyor doktor senin doğumun nasıl olacak belli mi
Pelinakcn Aysgfrklc benim sezaryen olucak çünkü bebeğin karın çevresi 3 hafta geri dedi, yani benden beslenmiyor o yüzden beklemeden alınacak
Aysgfrklc Gamzenur0809 Bende salı günü olucam onunda stresti var bazıları acımıyor diyor bazıları gözümüzü korkutuyor
Aloneanqel Dilaraortacc1 ay şimdi ne heyecanlısın sen dimi 🥰 ben çok korkuyorum sezaryen olacağım için ilki zor geçmişti