35+1 iz. Ya diyeceksiniz ki sen de ne çok soruyorsun ne çok üstüne düşüyorsun vs vs biz de yaşıyoruz falan diye. Ama ben gurbetteyim. Annem falan kimsem yok eşim çalışıyor misal bugün nöbette. O yüzden her an tetikteyiz 🙏 2 gündür bebek baya aşağıyi zorluyor sanki çıkacakmış gibi dün gece yataktan fırladım vajina da öyle bir şey oldu ki 🤭 eşimde baya aşağıda dedi. Acaba giriyor mu ki? Vajina da çok garip şeyler oluyor 😂 diyelim ki doğum kanalına girdi doğum ne zaman oluyor ki öyle bir şey de. Pazar pazar doktoru rahatsız etmeyim dedim. Bı de benim bu kız ne zaman babası nöbette çok fena oluyor. Bı de yürürken aşağıda gibi