sevil42 aslında haklısın yaptırmayı düşündüm bi ara ama eşim de istemeyince ben de vazgeçtim, gerçekten çok sıkıntılı ve zor bir durum insanın başına gelince daha iyi anlıyormuş, amin canım inşallah hepimiz de sağlıcakla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🙏🏻☺️