Kızlar merhaba, 28+2 haftalık hamileyim. Detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde ve bağırsaklarında parlaklık olduğu, kordonunda bir damarın eksik olduğu ve femur kısalığı olduğu söylendi. Bir de suyum azmış. Amniyosentez önerdi doktorumuz ama istemedim riskleri fazla olduğu için. İnternetten araştırdım down sendromu olabilir yazıyor, doktorumuzda kesin bir şey söylemedi ama o da genetik bir problem olabileceğini söylüyor. Benzer durumda olan var mıydı, sonrasında ne oldu? Rabbimden gelecek her şeye razıyım, kafaya takmamaya çalışıyorum ama olmuyor ister istemez takılıyor. Cevap yazarsanız sevinirim. Rabbim tüm bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😔