Kubrar33 berceste5155 Evet normaldı dogumdan 2 ay sonra guatr cıktı vebegım 6 aylık olunca amelıyt oldum
Merve201119 Zehra-11 Decavitin içinde var folik asit bende başından beri multivitamin kullandım tek folik asit kullanmadim