Zehra-11 folik asit bir tablet bitirdim bitirmedim devamını almadım kan ilacı devam ediyorum ben de 39 haftaya giricez bu zamana kadar decavitte içmedim yerine armut şuan varsa bol bol ye armut güçlü bi folik asittir kuru incir pekmeze batırır yerdim hala öyle bol bol kuruyemiş tüketiyorum öğün aralarında gündüzleri yumurta süt uyurken bile ve muz yiyorum yeri geliyor muz yulaf süt karıştırıp içtim çok ilaç tüketebilen biri değilim zaten kusma çok yapıyor ben de ve böyle yaparak doktorum bile dedi ki gerçekten düzenli beslendiysen ilaçlara gerek yok kan ilacını da hamileliğimin 13. Haftasında apandist ameliyatı geçirdim içmesem tansiyonum düşer onun için içiyorum üstüne günde bi yemek kaşığıda dut pekmezi yiyorum şuan maşallah 3 buçuk kilo gayet ideal allah sizi de kavuştursun çocuğunuza inşallah