Endişelerinizi kaygılarınızı doktorunuzla paylaşın size destek olacaktır.Belirsiz bir an normal doğum zor düşünürsün çok kolay geçer tam terside olabilir bünyeyle alakalı bir şey nefes egzersizi yapablirsiniz doğuma hazırlık olarak kendinizi mutlu edip motive edeck bir sey varsa ( muzik dinlemek, resim yapmak, film izlemek vs.) yapin akliniz dagilsin.Gelip geciyor inanin ki bebisi kucaginiza aldgnzda suan aklinizda endise veren hic bir sey kalmiyor unutuyorsunuz sevimlilige odaklanyosunuz kollari sivazlayip simdi napiyoruz deyip yeni bir hayata merhaba diyorsunuz.Tavsiyem boll boll uyuyun boll bol