Sinemiraz Sabah erken saatte 6 gibi yani mandalina suyu sıkarak kapsülü su yerine mandalina suyu ile içtim çok şükür işe yaradı midem bulanmadı. Deneyebilirsiniz
eminedumankaya Nazli71 ihmal etme yinede kahvaltıdan 3 saat sonrada içebilirsin banada öyle demişti bulantın olursa iç diye ben çok zorlandığım için bıraktım kan değerlerim düşünüyor damardan kan ilacı aldım bu yüzdende☹️
Gizem41 Nazli71 ben gyno ferro sanol içiyorum ilk zamanlar bende de aynısı oluyordu . Eczacı kahvaltıdan 2 saat sonra iç dedi . Şimdi öyle yapıyorum bir sorun yok
mehtap28 Bende de asiri mide bulantisi yapiyodu ben her sabah 6.30 da iciyorum tekrar uyumaya calisiyorum faydasini gördüm deneyin isterseniz
Yesimalmila Nazli71 ben de senin gibi oluyodum. hatta kullanamadim 3 unite kan takviyesi yapıldı. suan gece yatmadan iciyorum uyudugum icin pek bisey hissetmiyorum 😊