Nazli71 ben ilk hamileliğimde ferrumfort kullanmıştım çok rahattım. Kız kardeşim de aynı ilacı kullanıyor ona da doktoru eğer çok zorlanıyorsan kapsülü kırıp öle iç demiş valla ben de bikaç gün denicem bu önerileri yoksa bırakıp başka bi yok bulucam . Zaten 12 haftaya kadar mahvoldum yeni yeni azalmıştı bulantılarım yanmalarım yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum 😔