FiruzeAlagoz1207 Leopar benimde son 8 😂💕 Allahim hepimize afiyetle kolay doğumlar nasip etsin inşallah 😍
[silindi] Leopar Allah razı olsun, hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşaAllah. Bebeğim sezaryenle alınacak, ilk iki doğum sezaryen olduğu için, bu da mecburi, o sebepten 2 hafta erken alınacak. 🤲🏻❤️😘