Leopar Gün geçtikçe her gün bir sıkıntı çıkıyor umarım doğumdan öncede sonrada bir sıkıntı yaşamam Allah hiç bir anneye evlat acısı hiç bir evlada da anne acısı göstermesin inşallah sizin kaç gün kaldı doğuma kızlar
Leopar Elifinannesi97 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲♥️saolun çok teşekkür ederim🥰
Leopar [silindi] Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah neden 2 hafta erken bir sıkıntı mı var Allah yar ve yardımcınız olsun 🤲
[silindi] Leopar Allah razı olsun, hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşaAllah. Bebeğim sezaryenle alınacak, ilk iki doğum sezaryen olduğu için, bu da mecburi, o sebepten 2 hafta erken alınacak. 🤲🏻❤️😘