muallimehanimmom5 Smyye0303 ilk gebeliğimde de bu gebeliğimdede 14. Haftama kadar prilamsız duramadım gece yatmadan 2 tane aldım hamilelere herhangi bir zararı yok tüm doktorlar fikir birliğinde Kullanabilirsiniz tabiki doktorunuza mutlaka danışın
Smyye0303 muallimehanimmom5 doktoruma soyluyicem inşallah yazar faydasını görürüm çok zor bulantiyla durulmuyor
Smyye0303 -Papatya- kadın olmak ne zor ya ev işi bitmez üstüne bide çocuk dogurursun garibanın yüzü gulurmu ya 🤣🤦
-Papatya- Smyye0303 gülmezzzz bacım gülmezzzz 😂 bir de yaranamazsın kocalara ne yaptın ki. Bi yemek yapıyorsun akşama kadar evdesin derler 😒 nankörlerrrrr 😂
Smyye0303 -Papatya- vallahide oyle ya laflarida yetiyor insana 🙄😒 erkek olmak varmış diyorum herzaman🤣