egemomss ben 25 te yaptım, ama tek başıma olduğum için ve sıcaktan dolayı yapmak zorunda kaldım. Açıkçası kötüyü çağırmayım, ama erken doğumdan da korktum. Çantayı attım arabaya, dedim en azından orada çıplak kalmasın. Kendi kıyafetlerimi de 28 de koydum. Daha beşik alma fırsatım olmadı onu da bir günde alırım zaten dedim.