egemomss Kaçıncı haftada yıkamaya başladınız bebiş kıyafetlerini? 28.haftaya gireceğiz annem,kayinvalidem yardımcı olacak ama çok geç vakte bırakmak istemiyorum.
Kukulikukuli12 egemomss bende o dönemlerde yıkadım ütüledim dolabına yerleştirdim havalar sıcak agırlasınca zor olur yavas yavas yıka kaldır bence. Dolabıda varsa kapat kapagını dursun. 35.hafta da cantamı hazırlamıştım kızım 41 hafta dogmus tu 😬
Rabishanim egemomss ben 34 olcam 2 gun sonra.daha yenı yıkadım hepsını.katladm koydum çantamı hazırladım.ılk gebeliğimde 5. Ayımda herseyı halletmıstım.7. Ayda doğum yaptm🥺
egemomss Kukulikukuli12 Bende hemen yıkayıp ütülemek istiyorum 30′dan sonra başlarım herhalde baya heyecanlıyım😄
Busraaksel 34.haftada tüm kıyafetlerini yıkayıp yerleştirdim. 35te de hastane çantasını hazırladım nevresimlerini vs yıkayıp taktım.
Kukulikukuli12 egemomss Öyle oluyor gercekten hepsini tek tek ütüemiştim gecen sene temmuz ayında 🤭 onlara dokunmak bile ayrı mutluluk 🤩
Kukulikukuli12 egemomss ahhhh birde yıkadıktan sonra gör sen ben acıp acıp bakıyordum. Ama bütün dolabı boşalt sil kıyafetleri yıka öyle yerleştir tavsiyem 😇 sonuc olarak yıkamadan koymuşsun ya bebeklerin teni cok hassas 🤗
Muhammedinannesi2424 Haftamda yikayip dolabina koyup cantalarimizi falan hazırlayacağım. Eksikleri bitti benimkilerde haftaya gelecek daha ugrasmam sonradan.
ErdoganGamze Pazartesi günü tam 36 haftalık oluyoruz. Bugün bitirdik alışverişimizi. Pazartesi yıkayıp ütüleyip kaldıracağım.
Kukulikukuli12 [silindi] önce etiketleri kestim hepsinin. Sonra renkliler beyazlar ayırdım. Bebek deterjanı ile 40 derece 1.5 saatte yıkadım. Renk geciren bişey de yoktu allahtan. Ama ne olur ne olmaz ayrı yıkadım 2 makine