Zehraumut Kahverengi leke geldi hastaneye gidiyorum şuan ama korkuyorum birşey olmaz demi daha sağlık ocağına göre 3 haftalık
yagmur_225 Zehraumut yerleşme kanaması olabilir canım endişe etme. 7 haftalıkken benim de kanamam olmuştu günlerce sürdü çok şükür bir şey olmadı. Bazen böyle olabiliyor bol bol dinlen. Güzel haberle dön ♥️
poyrazvearya Zehraumut canım bir şey olmaz korkma 12 hafta boyunca yaşadım progestan verir inşallah düzelir akıntım hala var ama rengi açıldı
Busekrtls Zehraumut canımm benim ben 11 haftalık hamileyim aynısı başıma geldi çok ağladım çok üzüldüm hatta ama yerleşme lekesi o 2-3 hafta geldi benden artık yok öyle bir akıntı o yüzden korkma🙏🏼💘
nilsmomy Zehraumut genelde kahverengi leke korkulacak bir şey değilmiş doktorum öyle dedi miktarı önemliymiş ve devam etmemesi önemliymiş. Sizin haftanız çok küçük yerleşme kanaması olabilir o yüzden 🤲🏻
Zehraumut nilsmomy inşallaj kuzım hastane de kadın doğum doktoru yok bakmadılar kan vericem birde doktora danışıp progestron yazdırcam
nilsmomy Zehraumut Allah Allah ya bakmamaları da bi garip inşallah bir şey yoktur içinizi ferah tutun bence de progestan başlamanız mantıklı. Yerleşme kanamasıdır inşallah 🤲🏻🤲🏻
Zehraumut nilsmomy vermedi ki doktor yok die kuzum kan verdim idrar verdim 1 saate çıkacakmış sonuç şimdide azıcık pembe geldi ama çok açık
S00-00 Zehraumut telaş yapma yavrum bekle biraz daha renginin koyulaşmaması önemli şeker pembesi tarzında olabilir koyu kahve de olabilir bende yaşadım benimde bir kaybım var endişelenme dualarım seninle 🐣🤲🏻
nilsmomy Zehraumut stres olma canım bak benim doktorum avuç içi kadar kırmızı kan olmadıkça sorun yok demişti içini ferah tut inşallah yarın doktoruna ulaş mutlaka danış
Zehraumut S00-00 Allah razı olsun kuzum saol valla ilk kahverengi siyah gibiydi sonradan hastanede pembe geldi ama aşırı açık bir pembe
Zehraumut nilsmomy yokki doktorum kuzum daha 13 e randevu almıştım antepte yeniyim doktorlar çok kötü yarın tekrar gidicem sonuçlar hala çıkmadı 1 buçuk saat oldu hayırlısı hakkımızda
teacherozlem nilsmomy ne avuç içi ben şakır şakır kanadım hem de kıpkırmızı ve pıhtılı hem de haftalarca şükür bebeğim hala benimle ama tabi benim düşük riskim vardı ama rıskı varsa durur yoksa biz ne yaparsak yapalım durmaz