Ozlemmyarmann kan uyuşmazlığı iğnesi ücretsiz yapılıyor devlet yada özel fark etmez. Benim gebeliğimle kuzenim arasında iki hafta vardı o öndeydi. Özelde ücretli felan diye duymuş gidip devlette yaptırmış. Bende özelde talipliyim. Gidip sordum hocam ücretliyse devlette de yaptırabilirim diye. Hoca dedi ki bunu devlet karşılıyor zaten başka yer para alıyorsa bunun İçin demekki biz yanlış yapıyoruz dedi dalga geçti. Temmuzda yaptırdım ben iğneyi. Sağlık ocağına da sormuştum siz yapıyor musunuz diye onlarda biz direkt yapamayız ama iğne alıp gelebilirsiniz ya da doktorunuz yazarda alıp gelirsiniz yaparız demişti. Bence araştırıp şikayet edilmeli. Bilmiyoruz diye neler yapılıyor.