Ozlemmyarmann Ben devlette yaptırdım. Normalde özele gidiyorum ama doktorum devlette ücretsiz ordada vurulabilirsin dedi.28. Haftamda herhangi bi doktora randevu aldım kan uyuşmazlığı iğnesi için geldiğimi söyledim.Sabahtan gitmiştim kan aldılar öğleden sonra gidip yatış yapıyorlar iğneyi vuruluyorsun hastahane karşıladı biz almadık.15 dakika falan kontrol altında tutuyorlar yan etkisi olursa diye öyle vururken bi ağrı oldu yalnızca.Sonrasında çıktık