Sedaaa95 Canım ben Akademi hastanesine gidiyorum. Forum yaşamda sultana gittim canlı benegime kürtaj dedi bir sürü tahlil yaptı para göz kadın😅 Beğenen olabilir ama ben beğenmiyorum forum yaşamı. Akademi hastanesi Banu hocaya gidiyorum aşırı memnunum geçen ay 215₺ idi arkadaşımın ssk yoktu onada 450₺ dediler sonra gitti 215₺ aldılar hamilelere devlet yardım ediyor dedi sizde ssk lı gibi muane olabilirsiniz dedi. Doğum ücretinde ssk 5 bin ₺ ama olamyanda yayarlanabiliyor sanırım. Yeşil kartı çok bilmiyorum ama sorarım senin için çarşamba günü randevum var 😍 bende bu ay doğum yapacagım inşallah bilgilendiririm