Kızlar merhaba, mersinde forum yaşam, özel yenişehir ya da akademi hastanesinden birine gideceğim. Sigortam yok yeşil kartlıyım. İntertte gördüm analık hakkıyla sigortasında olsan sigortalı gibi ödeme yapılıyormuş aradım ama bana akademi hastanesi gelin veznede öğrenin yeşil kartlılar analık hakkından yararlanıyor mu bilmiyorum dediler. Aranızda bu hastanelerden birine giden varsa sigortası olmayıp yeşil kartı olan kişiler analık hakkından faydalanabiliyor mu birde sigortasızlar için muayene ve doğum ücretleri me kadar bilgi verir misiniz? 32 haftalık hamileyim şuan acilen doktor bulmam lazım bulduğum yerde muayene olmaya gideceği doğumda orda yapacağım. Yardımcı olur musunuz lütfen