susamsmom şuan bile yaşıyorum. Kalbim hızlı atıyor, ağlama isteği yoğun hıçkıra hıçkıra. Az önce bi kaç dk uyudum uyandığımda aklımı kaybedecek hissi yaşıyorum. Şuan etrafımı çocuğumu yönetemeyecem .
Evde kızımla tekken (eşim 12 saat çalışıyor) ya yığılıp kalırsam çocuğum ne yapacak. Gibi korkular.
Sürekli nabzımı ölçüyorum yaşıyor muyum diye.
Genel gerginlik mutsuzluk. Sürekli tahlil verip sürekli sonuçlara bakma isteği acaba bişeyim mi var.
Panik atak esnasında baş dönmesi yığılıp kalma. Kalp ağzımın içinde atıyor gibi hızlı. Ölecek sanıyorum beynim idrakım gidiyor. Asla sessiz ve yalnız kalamıyorum. Hayatımı yönetemiyorum