Butterfly__ Benim de aynı şekilde maalesef. Ben de isteyerek hamile kaldım. Haftaların ilerlemesiyle birlikte ilaç da kullanmadığım için iyice arttı. Ben hamilelikten çok korkuyorum. Nasıl olacak, karnım çok mu büyüyecek, bebek hareket ettiğinde ne hissedicem, doğum nasıl olacak, doğumdan sonra bebeği kabullenemezsem, bakamazsam falan böyle şeyler sürekli.