hayalbahcem Kymetnur sanırım bende bundan korkuyorum cnkü belirtim fln hiç bir şey yok öyleyse bu testleri neden satarlar ki 🥺🥺
hayalbahcem Aysehsdmr çok zorda kalmadıkca devlete gitmek istemiyorum çok kötü davranıyorlar hele ki acil bir şey değilse. Özel sigortam var ama bunu muayene olmadan karşılamıyor bugünde pazar doktor yok o yüzden smdi başka test deneyip öyle gideyim çıkmazsa gitmem
Marsmelow hayalbahcem Hayırlı olsun 🌸 özel hastaneye de bulantım var vs diyip acilden müracaat etsen test yapmazlar mı ki ? Baya net görünüyor çizgin maşallah.
Serpilali01 hayalbahcem bulunduğun şehirde şehir hastanesi varsa ücretsiz yapıyorlar acilden girip yaptıra bilirsin 1 saat sonra çıkıyor sonuç
hayalbahcem Marsmelow yapıyorlar ama hastaneyi aradım 380 TL istediler bir kan için fazla geldi bana bir gün daha bekleyebilirim sanırım 🥲
Burcuer hayalbahcem benim de silik çıktı kan verdim 33 çıktı değerim pozitifim beta hcg niz şimdii düşük olduğu için testte net çıkmamış benimde öyle oldu
Burcuer hayalbahcem benim adetim 9 10 gün geçmişti negatif çıkmıştı yok artık dedğğm anda yaptım pozitif çıktı biraz daha sabredin
hayalbahcem Kızlar gliba hamile değilim testler yanlış 🥺 Erken gebelik yaptım çok silik bir şey var resimde hele ki hiç görünmüyor yinede ekledim. İki freely diye test aldım ikiside bozuk idrarı bile içine 5 dk snra çekebildi yavaş gitti ve şekilleri bile kayık. Ovülasyon testide yaptım dünkü gibi çıktı koyuluk. Artımed yaptım onda çıkmadı bu sefer olsaydı çıkardı bu kasetleri çıkaranlara çok sövmek istiyorum şuan kolaylıktan çok zorluk oldu ve moralim yerlerde başıma ağrılar girdi 😢😢😢
Marsmelow hayalbahcem Moralinizi bozmayın belki geç döllenmedir. Yarın kan testinde anlaşılır. Kesin var ya da yok diye şimdiden şartlamayın kendinizi. İnşallah pozitiftir 🙏🏻
busraokutan hayalbahcem LH pik görünüyor. Buralardan okuduğum kadarıyla LH nin pikte birkaç gün olması gebelik ihtimali olabileceğini gösteriyor
Esra3177 Gebelik testlerini en az 3-4 saat sıvı tüketmeden yapmalısın . Sıvı tüketip hemen idrarınla bakarsan cıkmaz . Bekleyen idrarla yapmalısın canım
hayalbahcem Esra3177 1-2 saat sıvı almamıştım ama ztn olsaydı çıkardı bnce bi görünüp bi kayboluyor 😢
Esra3177 hayalbahcem öyle düşünme en doğru sonuç 3-4 saat sıvı tüketmemek yani sabah ilk idrarınla olur canımsın . Üzülme kan ver sen yarın
hayalbahcem Burcuer sıkıntı şu ki adetim yeni bitti hani adeti bekliyor olsam onu beklemek için bi ümidim olurdu smdi öyle değil karışık işler
busraokutan hayalbahcem burda birinin postunu okudum adet olmuş ama hemen bitiminde gebelik testi de hcg si de pozitifmis sanırım
hayalbahcem busraokutan evet bende görmüştüm ondan snra olabilir mi diye düşündüm ama sonraki testlerde de çıkmadı olsaydı iki tane erken gebelik yaptım onlarda çıkardı birinde hiç çıkmadı diğerinde çok çok hafif çıktı kasetlerde şuan silik bile değil kasetler bozuk olabilir 😢
Euphoriaa hayalbahcem bende silik çizgi gördüm arkadaşım hemen teste yolladı hamile çıktım 🙏🏼 Gidip kan testi yaptır bence hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏🏼
hayalbahcem Euphoriaa diğer testlerim negatif çıkıyor ama olsaydı çıkardı testler yanlış gösterdi demekki 🥺