hayalbahcem canım İnan moralini bozmak ya da seni üzmek istemiyorum. Umarım bebişin seninledir. Fakat bu artı med marka beni öyle bir hayal kırıklığına uğrattı ki anlatamam. 3 testim de seninki gibi böyle silik çıktı. Nasıl sevindim. Sonrasında prodüktörün şu pahalı testini aldım. Onda net çıkar diye. Maalesef koca bir negatifti. Buraya yazdığımda da herkes bu markaya güvenme bizim de başımıza geldi falan dedi. Sonrasında da adet oldum zaten 🥺