Nisa1710 betul12f yok hiçbir şey hiissetmedim ama normalde de alttan çıok muayene olduğum için kendimi hiç kasmıyordumm 😂 40+6 da doğum yaptım . Eğitim almadım ama aşağıya koyduğum video gelmişti önüme o aklıma geldi onu uyguladım o sırada.
Nisa1710 Melos90 videoları attım . Büyük tuvaletini yapar gibi aşağıya doğru baskı ile ve uzun sürekli kesik kesil değil
Seda35 Cerenmert ilk dogumumda korkudan epidural ile doğum yaptım ama bana bel ağrısı hediye etti şimdi bidaha yapmam zaten tamamen kesmiyor
Minnacksevdack Cerenmert ilk baştan beri klinikte muayene olduğum için ekstra 750 tl ödeyerek epidural oldum. Aklımda yoktu. Açılmam yavaş ilerliyor diye önerdiler kabul ettim. İyi ki etmişim sonrasında kısa sürede açıldı. Rahat geçti doğumum. 🌸