Rabiaasela ya tatlım doktorlara bakma sen ya herşeyi diyolar emin ol. Benım 32.haftada 4 perinatoloji toplandı basıma devlet de. Sen nasıl riske attın da bu cocuga yazık değil mi nasıl bakacaksın bilmem ne. Bunun kalbine giden damarda önden değil arkadan geciyor da ayyyyy deidm en son size ne be yeter ban aonay kagıdı verin dogumu burada yapıcam haberiniz olur zaten cocukdan. Bu sna sonr a kadın doguma gitmek istiyorum ben bakarım cocuguma o ne demek öyle deidm bir bagırıdm insanlar dondu kaldı. 😆 Ama sinir oldum yani ozman kadar zaten özel devlet kac hastane doktor gezmişim anlatıyorum da bu böyle su söyle dedi raporlar da var dosya ile gidiyordum ben hep. Sonra onay verdiler normal kaıdn doguma gitmeye başladım sadece suyum bebeğin kılosu boyu hareketlerine bakılıyordu cıkıp gelıyorum eve. Cok stresli bir süreç inanki akrabamız bu sebepten panik atak oldu kadın 12 senedir düşün yani gecmedi kadın balkonda bakamıyor hala. Bu süreçleri o da yasadı.
Ben sakin kaldım hiç stres yapmadım Allaha emanet Allah bilir dedim. Ama birrr güzel bebeğim oldu ben de dahil herkes hala der ki bu bebek nasıl senın ya cok güzel 😆😆😆😆😆😆😆😆 dalga gecıyolar tabiii