Mucizemmd ben de oldum ondan 22 Ağustosta. Bi kaç günnsonra tekrar gittiğimde kanama veya su gelmesi var mı diye sordu doktor, çok şükür ki yoktu. Ultrasonla tekrar baktı kalp atışı devam ediyordu. Ama benimli mol gebelik şüphesiyle oldu. Ense kalınlığı vs gibi hikayelerimiz yok. Mol gebelikte ise sağlıklı bi gebelik değil bazen bebek oluyor ama bebekler de normal kromozom sayısı olmuyor 69kromozoma kaar çıkıyor yani 1,5 insan formatında oluyor ama benim bebeğin görüntüsü çok normal eşinde sıkıntı görülüyordu o yüzden yaptık bakalım. İlk sonuçlar 2hafta kadar, detaylı sonuçlar 1-2 ay içerisinde çıkar dediler. Siz hangi ilde oldunuz