Mervestark benim mesela batma gibi oluyordu kendimce bebek yerlesiyo die yorumluyordum hep meğerse açılma varmış doğum sancıları başlamış anlamisim ben sancı ağrı tarzı bişey bekliyordum o yüzden herkeste farklılık gösterebilir en iyisini doktorlara danışmak canım