Kızlar sürekli burda da tartışma başlatıyorum ama sürekli bir şey yaşıyorum 😝 34 haftalık gebeyim bebiş doğum kanalına yaklaşmış. Progestan kullanıyorum. Geceden beri vajinamda acı var ağrı değil, fazla bi acı da değil ama acıyor sanki ilişkiye girmişim de zorlanmışım gibi. 4 gündür de ilişkiye de girmiyoruz 2 hafta boyunca yok. Bu acı sizde oldu mu. Açılmam mı oluyor diye korkuyorum resmen. Nişan su gelmese de açılma olur mu ?