Ben 2 hafta önce 32 de çalışabilir raporu aldım 37. Haftaya kadar yazdılar bırakacağım tarih yazıyor mesala 26 eylülde izne ayrılıcam. Doğumdan sonra da hastane bana hangi güne kadar izinli olduğumu gösteren belgeyi verecek ben de idareye vericem ben hiç yaz tatili filan karıştırmadım açıkcası.