Dilekroza56
37+0 olduğunuzdan sonra çalışamazsınız. Seminerde olduğunuzu doktorunuza söylemelisiniz, raporu ona göre düzenlemeli. Yani meb sorun yaratacaksa doktorunuz 37 haftalık olduğunuzu göstermek zorunda, doktor yasal süreç demiş evet başlıyor ama meb bebeğin ne kadarlık olduğunu bilemez bu nedenle doktorun rapor yada durum bildirir bişey yazması gerek